studiowizjer.pl





reklama  telewizja  kontakt 


GRUPA PIETRZAK - salony samochodowe

STREFA 11 - Restauracja

FRANCUSKIE KLIMATY - kwiaciarnia
Czym jest Wideowizytówka?

Mówiąc najkrócej:

  • to krótki film wideo przedstawiający Twoja firmę;
  • taki, który pokazuje ofertę, atmosferę miejsca, osobowość własciciela;
  • w niecała minutę* w komfortowy sposób zapoznaje kontrahenta lub klienta z Twoją działalnością;
  • w dobie mediów internetowych to najbardziej czytelna i wydajna forma prezentacji;
  • a co najważniejsze: tania i efektywna.

Jakie korzysci daje wideowizytówka?

  • Pozwala "przenieść się" klientowi do Twojej firmy, warsztatu, restauracji, kawiarni, punktu usługowego.
  • Klient ma okazję poznać Ciebie, Twoja firmę i jej ofertę w najbardziej atrakcyjny sposób, a to może spowodować, że zdecyduje się z tej oferty skorzystać.
  • Reklama filmowa generuje największy wzrost sprzedaży.

Wideowizytówka to także doskonały pomysł na promocję:

  • kadry zarządzajacej,
  • osób prywatnych, ludzi kultury, sztuki, polityki, sportu,
  • środowisk naukowych i opiniotwórczych.


SZARLOTKA PIWNICZKA - cukiernia, restauracja

AUTOKLINIKA Jerzy Paja

CZARNY KOŃ - Restauracja

Gdzie umieścić Wideowizytówkę?

  • Za pośrednictwem internetu, na Twojej stronie internetowej,
  • w serwisie YouTube, Mapy Google, katalogach firm itp.,
  • w serwisach społecznościowych, blogach,
  • w firmowym e-mailu, dołaczajac link,
  • jako reklamę w lokalnych mediach - telewizji kablowej itp.,
  • jako autopromocję na targach,
  • na dowolnym urządzeniu (laptop, tablet, telefon) do odtworzenia podczas rozmowy z kontrahentem,
  • w Twojej firmie na ekranie np. w poczekalni,
  • i oczywiście w formie dokumentacji Twoich osiagnięć.

Plan działania

  • Realizacja nagrania w miejscu, gdzie prowadzisz działalność (ok. 2-3 godziny). To tam chcesz "przyciągnać" klientów, więc właśnie to miejsce należy im pokazać.
  • Jesli chcesz lektora, ustalenie tekstu do filmu.
  • Nagranie rozmowy. Nie ma potrzeby przygotowywania specjalnych przemówień czy wystapień, gdyż chodzi o jak najbardziej naturalny sposób opowiadania o Twojej działalności.
  • Filmowanie elementów Twojej pracy, które potem w filmie będa ilustrować działalność firmy. Pamiętaj to do Ciebie należy uzgodnienie ze współpracownikami, jaka rolę odegraja w filmie. Ważne jest, by wszystkie osoby widoczne na filmie wyraziły na to zgodę (chodzi o prawo do wizerunku).
  • Przesyłanie e-mailem logo w dobrej jakosci (np. JPEG minimum 800x800 pikseli) w zwiazku z tym, że film jest w wysokiej rozdzielczosci.
  • Podanie tekstu, który chcesz umiescić w filmie, np. adresu, strony www, hasła. Ustalenie cech grafiki tego tekstu.
  • Montaż filmu. Wybór najciekawszych fragmentów rozmowy, najlepszych ujęć. Dobór muzyki.
  • Udostępnienie filmu do wgladu z możliwościa wniesienia uwag i ewentualnych poprawek.
Jesli film zostaje zaakceptowany, publikujemy go na naszym profilu na YouTube, a Tobie wysyłamy gotowy plik z filmem w najwyższej jakości. Klient otrzymuje prawo do swobodnego komercyjnego wykorzystania swojego filmu (bez możliwości dokonywania w nim zmian).

* czas trwania od 40 do 60 sekund zależny od materiału filmowego, spójności, dynamiki filmu

<<< POWRÓT