|
GRUPA PIETRZAK - salony samochodowe
|
STREFA 11 - Restauracja
|
FRANCUSKIE KLIMATY - kwiaciarnia
|
Czym jest Wideowizytówka?
Mówiąc najkrócej:
- to krótki film wideo przedstawiający Twoja firmę;
- taki, który pokazuje ofertę, atmosferę miejsca, osobowość własciciela;
- w niecała minutę* w komfortowy sposób zapoznaje kontrahenta lub klienta z Twoją działalnością;
- w dobie mediów internetowych to najbardziej czytelna i wydajna forma prezentacji;
- a co najważniejsze: tania i efektywna.
Jakie korzysci daje wideowizytówka?
- Pozwala "przenieść się" klientowi do Twojej firmy, warsztatu, restauracji, kawiarni, punktu usługowego.
- Klient ma okazję poznać Ciebie, Twoja firmę i jej ofertę w najbardziej atrakcyjny sposób, a to może spowodować, że zdecyduje się z tej oferty skorzystać.
- Reklama filmowa generuje największy wzrost sprzedaży.
Wideowizytówka to także doskonały pomysł na promocję:
- kadry zarządzajacej,
- osób prywatnych, ludzi kultury, sztuki, polityki, sportu,
- środowisk naukowych i opiniotwórczych.
SZARLOTKA PIWNICZKA - cukiernia, restauracja
|
AUTOKLINIKA Jerzy Paja
|
CZARNY KOŃ - Restauracja
|
Gdzie umieścić Wideowizytówkę?
- Za pośrednictwem internetu, na Twojej stronie internetowej,
- w serwisie YouTube, Mapy Google, katalogach firm itp.,
- w serwisach społecznościowych, blogach,
- w firmowym e-mailu, dołaczajac link,
- jako reklamę w lokalnych mediach - telewizji kablowej itp.,
- jako autopromocję na targach,
- na dowolnym urządzeniu (laptop, tablet, telefon) do odtworzenia podczas rozmowy z kontrahentem,
- w Twojej firmie na ekranie np. w poczekalni,
- i oczywiście w formie dokumentacji Twoich osiagnięć.
Plan działania
- Realizacja nagrania w miejscu, gdzie prowadzisz działalność (ok. 2-3 godziny). To tam chcesz "przyciągnać" klientów, więc właśnie to miejsce należy im pokazać.
- Jesli chcesz lektora, ustalenie tekstu do filmu.
- Nagranie rozmowy. Nie ma potrzeby przygotowywania specjalnych przemówień czy wystapień, gdyż chodzi o jak najbardziej naturalny sposób opowiadania o Twojej działalności.
- Filmowanie elementów Twojej pracy, które potem w filmie będa ilustrować działalność firmy. Pamiętaj to do Ciebie należy uzgodnienie ze współpracownikami, jaka rolę odegraja w filmie. Ważne jest, by wszystkie osoby widoczne na filmie wyraziły na to zgodę (chodzi o prawo do wizerunku).
- Przesyłanie e-mailem logo w dobrej jakosci (np. JPEG minimum 800x800 pikseli) w zwiazku z tym, że film jest w wysokiej rozdzielczosci.
- Podanie tekstu, który chcesz umiescić w filmie, np. adresu, strony www, hasła. Ustalenie cech grafiki tego tekstu.
- Montaż filmu. Wybór najciekawszych fragmentów rozmowy, najlepszych ujęć. Dobór muzyki.
- Udostępnienie filmu do wgladu z możliwościa wniesienia uwag i ewentualnych poprawek.
Jesli film zostaje zaakceptowany, publikujemy go na naszym profilu na YouTube, a Tobie wysyłamy gotowy plik z filmem w najwyższej jakości. Klient otrzymuje prawo do swobodnego komercyjnego wykorzystania swojego filmu (bez możliwości dokonywania w nim zmian).
* czas trwania od 40 do 60 sekund zależny od materiału filmowego, spójności, dynamiki filmu
<<< POWRÓT
|