studiowizjer.pl


reklama  telewizja  śluby  kontakt 

<<< POWRÓT


GRUPA PIETRZAK - salony samochodowe

STREFA 11 - Restauracja

FRANCUSKIE KLIMATY - kwiaciarnia
Czym jest Wideowizytówka?

Mówiąc najkrócej:

  • to krótki film wideo przedstawiający Twoją firmę;
  • taki, który pokazuje ofertę, atmosferę miejsca, osobowość właściciela;
  • w niecałą minutę* w komfortowy sposób zapoznaje kontrahenta lub klienta z Twoją działalnością;
  • w dobie multimediów to najbardziej czytelna i wydajna forma prezentacji;
  • a co najważniejsze: tania i efektywna.

Jakie korzyści daje wideowizytówka?

  • Pozwala "przenieść się" klientowi do Twojej firmy, warsztatu, restauracji, kawiarni, punktu usługowego.
  • Klient ma okazję poznać Ciebie, Twoją firmę i jej ofertę w najbardziej atrakcyjny sposób, a to może spowodować, że zdecyduje się z tej oferty skorzystać.
  • Reklama filmowa generuje największy wzrost sprzedaży.
  • Dzięki tej formie reklamy wyróżniasz się, jesteś nowoczesny!

Wideowizytówka to także doskonały pomysł na promocję:

  • kadry zarządzającej,
  • osób prywatnych, ludzi kultury, sztuki, polityki, sportu,
  • środowisk naukowych i opiniotwórczych.


SZARLOTKA PIWNICZKA - cukiernia, restauracja

AUTOKLINIKA Jerzy Paja

CZARNY KOŃ - Restauracja

Gdzie umieścić Wideowizytówkę?

  • Za pośrednictwem internetu, na Twojej głównej stronie www,
  • w serwisie YouTube, Mapy Google, Zumi, katalogach firm itp.,
  • w serwisach społecznościowych, blogach "linkując" film,
  • w firmowym e-mailu, dołączając link,
  • jako reklamę w lokalnych mediach - telewizji kablowej itp.,
  • jako autopromocję na targach,
  • na dowolnym urządzeniu (laptop, tablet, telefon) do odtworzenia podczas rozmowy z kontrahentem,
  • w twojej firmie na ekranie monitora, np. w poczekalni,
  • i oczywiście w formie dokumentacji twoich osiągnięć.

Plan działania

  • Realizacja nagrania w miejscu, gdzie prowadzisz działalność (ok. 2-3 godziny). To tam chcesz "przyciągnąć" klientów, więc właśnie to miejsce należy im pokazać.
  • Jeśli chcesz lektora, ustalenie tekstu do filmu.
  • Nagranie rozmowy. Nie ma potrzeby przygotowywania specjalnych przemówień czy wystąpień, gdyż chodzi o jak najbardziej naturalny sposób opowiadania o Twojej działalności.
  • Filmowanie elementów Twojej pracy, które potem w filmie będą ilustrować działalność firmy. Pamiętaj to do Ciebie należy uzgodnienie ze współpracownikami, jaką rolę odegrają w filmie. Ważne jest, by wszystkie osoby widoczne na filmie wyraziły na to zgodę (chodzi o prawo do wizerunku).
  • Przesyłanie e-mailem logo w dobrej jakości (np. JPEG min 800x800 pikseli) w związku z tym, że film jest w wysokiej rozdzielczości HD 720p.
  • Podanie tekstu, który chcesz umieścić w filmie, np. adresu, strony www, hasła. Ustalenie cech grafiki tego tekstu.
  • Montaż filmu. Wybór najciekawszych fragmentów rozmowy, najlepszych ujęć. Dobór muzyki.
  • Udostępnienie filmu do wglądu z możliwością wniesienia uwag i ewentualnych poprawek.
Jeśli film zostaje zaakceptowany, publikujemy go na naszym profilu na YouTube, a Tobie wysyłamy gotowy plik z filmem w jakości HD. Klient otrzymuje prawo do swobodnego komercyjnego wykorzystania swojego filmu (bez możliwości dokonywania w nim zmian).

* czas trwania od 40 do 60 sekund zależny od materiału filmowego, spójności, dynamiki filmu

<<< POWRÓT